tisdag 22 september 2015

Kvalitetssäkrings-/QA-avdelningen på Lilon.se

Kvalitetssäkrings-/QA-avdelningen på Lilon.se.

På QA-avdelningen på Findus Sverige AB lärde sig Ulf Liljankoski, Lilon.se's Quality Assurance Manager, här i egen hög person, hur en kvalitetsärta ska smaka och hur en kvalitetsärta ska se ut.

På Lilon.se jobbar han för tillfället med 6:orna som inte längre ser ut som 6:or.
För något han vet, enligt egen utsago, är hur en kvalitetssexa ska se ut, och hur en kvalitetssexa ska smaka.

Kunder klagar på Lilon.se. Lilon.se klagar på tillverkare. Vi ser timmar framför oss som vi kommer att ägna åt problemlösning, kommunikation, returer, extrakontroller mm.

Tur vi har trevliga kunder och leverantörer i alla fall. Det gör jobbet mycket lättare.

Quality Assurance Manager Ulf Liljankoski på Lilon.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar