tisdag 8 januari 2013

Rea på kontorsmaterial

Jag brukar ju säga att jag säljer Sveriges dyraste kontorsmaterial. Inte världens slagkraftigaste replik när man pratar med kunder, men när man pratar med vänner. Nu är det dock så att jag håller på att rensa på mitt allt för stora lager (litet i volym), så nu säljer jag även en massa billigt kvalitetskontorsmaterial på nätauktioner (vilket jag kommer att göra hela våren), jag rear ut det på Tradera: Så behöver ni pennor o dyl får ni gärna se om ni kan fynda. Har redan hittat två storkunder som försöker köpa det mesta jag lägger upp, men jag vill ha fler. Alla behöver pennor, och nu kan ni köpa billiga kvalitetspennor (kontorspennor, konstnärspennor mm) och lim och radergummi och post-it och tipp-ex. Mer kommer mer kommer...
Här hittar ni allt som finns uppe för tillfället:
Lilon AB på Tradera

Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar