måndag 17 april 2017

Följ min vecka på instagramkontot #inorrkoping

Så om mina vänner i Skåne,och givetvis resten av Sverige, vill se vad jag hittar på i Norrköping den här veckan, är det det här instagramkonto ni ska spana in... Möt världens vanligaste kille!
----
#inorrköping presenterar "Världens vanligaste kille".

Tjena Norrköping! Här har ni mig, världens vanligaste kille, Ulf Liljankoski.

Den här veckan ska jag bjuda på mina vanliga rutiner, min vanliga vardag, mina vanliga reflektioner om mitt vanliga liv och sist men inte minst vanlig skånsk norrköpingskärlek! Bland annat ska ni få höra berättelsen om varför en vanlig skåning som jag hamnat i Norrköping. ❤😘

Förutom att göra en massa vanliga saker jobbar jag med samhällsplanering på Norrköpings kommun, och som entreprenör och egenföretagare inom e-handelsvärlden.

Följ min vecka på instagramkontot inorrkoping eller via webben på inorrkoping.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar