onsdag 18 december 2013

Jag startar ett politiskt parti

OK, mina åstorpsvänner, alltså vänner som är folkbokförda i Åstorps kommun. Jag behöver lite namnunderskrifter (minst 50 st) för att registrera en partibeteckning. Jag skulle vara mycket tacksam om ni vill ställa upp på detta. Att ni skriver under betyder INTE att ni röstar på partiet, bara att ni tycker att jag ska få registrera en partibeteckning hos Valmyndigheten. De som ställer upp får gärna komma och dricka kaffe/te/saft/mjölk med mig. Jag kommer givetvis även jaga er i era hem och på Åstorps gator. Är ni på?
Observera att det är namnunderskrifter på mitt papper som jag behöver.
(Givetvis får ni även gå med i partiet om ni vill, men först ska jag renskriva stadgar och partiprogram. Första målet är en plats i kommunfullmäktige i Åstorp.)

UPPDATERING:
Har nu även skapat ett evenemang här för att lättare kunna kommunicera med er som är intresserade. Anslut er gärna och bjud gärna in fler som kan tänkas ställa upp:
https://www.facebook.com/events/429656460495573/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar